Lyst a publicat topul brandurilor de moda care au inregistrat vanzari mari in al patrulea trimestru al anului 2018, iar marci precum Gucci, Balenciaga si Versace domina clasamentul.
Pentru a realiza lista, Lyst a analizat, timp de o luna, comportamentul a peste cinci milioane de clienti online. Compania a urmarit felul in care acestia examineaza, cauta si cumpara articole vestimentare de la 12.000 de designeri si magazine online. Raportul tine cont, de asemenea, de datele de cautare pe Google si mentiunile pe retelele de socializare.
- Burberry
In ciuda scepticismului legat de eforturile sale de a reveni pe piata, datele arata ca "aspectul revigorat al Burberry" rezoneaza bine cu clientii. Brandul a intrat sub un nou management dupa ce anul trecut directorul de creatie, Christopher Bailey, a parasit compania.
- Valentino
Multumita lui Gwyneth Paltrow, Valentino a avut un start bun in al patrulea trimestru. Actrita a purtat o rochie creata de casa de moda la nunta sa din septembrie.
- Vetements
Brandul continua sa ramana in top 10. Vetements s-a bucurat de popularitate in mass-media dupa ce Tilda Swinton a purtat o rochie din colectia lor la Festivalul de Film de la Sitges din Spania.
- Stone Island
A reaparut in top 10 dupa o pauza de sase luni. Cautarile pentru produsele Stone Island au crescut cu 122% in ultimul trimestru al anului 2018 si, potrivit Lyst, marca a fost mentionata de peste 327.000 de ori pe social media.
- Versace
Versace a fost in lumina reflectoarelor anul trecut, dupa ce a fost cumparat de Michael Kors - in prezent Capri Holdings - contra sumei de 2.12 miliarde de dolari. Capri intentioneaza sa creasca veniturile companiei Versace de la aproximativ 808 milioane de dolari la 2 miliarde de dolari, sa se extinda de la 200 la 300 de magazine si sa dezvolte sortimentul de incaltaminte si accesorii.
- Fendi
In octombrie, a lansat colectia Fendi Maria, care contine o combinatie a logoului Fendi/Fila. Evenimentele de lansare ale colectiei, care au avut loc in noua orase, au "aprins" social media si au creat un mare interes in jurul brandului.
- Moncler
Nu doar ca ocupa locul 4 al topului, dar jachetele cu semnatura Moncler sunt in topul listelor intocmite de cumparatorii analizati, conform Lyst.
- Balenciaga
Brandul a reintrat in lumina reflectoarelor in decembrie 2018, dupa ce Michelle Obama a purtat o pereche de cizme argintii, din colectia Balenciaga, de 4.000 de dolari la evenimentul de lansare a cartii sale.
- Off-White
Continua sa fie, pe internet, unul dintre brandurile cele mai interesante. Infiintat in 2012, este creat de catre Virgil Abloh, care este directorul artistic al Louis Vuitton Men's.
Colaborarea brandului cu Nike a fost cel mai bun parteneriat in materie de tenisi din 2018, potrivit Lyst.
- Gucci
Brandul a dominat sfarsitul anului 2018. Intre lunile octombrie si decembrie, peste sase milioane de cumparatori au cautat accesorii Gucci.