Ne-o amintim mai toți pe mama care ne striga să luăm pastila în copilărie, ne amintim că ne setam alarma mai apoi, tineri fiind, și îl descoperim adesea în oglindă pe părintele din noi care continuă povestea. Și nu este aproape niciodată o bucurie să iei pastila.
Sau nu este o bucurie dacă pastila nu se numește Cavit. Cavit este probabil singura pastilă pe care nu a refuzat-o nimeni niciodată. Iar acest lucru se datorează faptului că vorbim despre o tabletă masticabilă cu gust de ciocolată, caise sau vanilie. De fiecare data cand un adult aude de Cavit, il năpădesc cu siguranta amintirile copilariei. Știu sigur cum, în copilărie, în loc de o tabletă luau două pentru că gustul era mult prea bun să se abțină. Și pentru că îi făcea mai puternici.
Șase decenii de istorie
Cele mai vechi povești despre Cavit au peste 60 ani și stau sub același semn al emoției ca astăzi. Primul supliment alimentar din portofoliul Biofarm, una dintre cele mai longevive companii din industria farmaceutică locală, s-a dovedit pariul câștigător al echipei de cercetare de la vremea respectivă.
Cavit este și astăzi singura gamă de tablete masticabile din România care conține vitamine, minerale și alți nutrienți importanți pentru organism, cu produse atât pentru copii, cât și pentru adolescenți sau adulți. Cavit Junior® asigură necesarul de multivitamine și minerale necesare organismului în creștere, în timp ce Cavit Adulți® asigură necesarul de multivitamine și minerale necesare organismului în continuă transformare, din adolescență până la adânci bătrâneți, contribuind la reducerea oboselii și extenuării și la funcționarea normală a sistemului imunitar.
Dezvoltare continuă
Echipa de cercetare și dezvoltare Cavit s-a ghidat întotdeauna după nevoile și cerințele consumatorilor, iar acest lucru se observă în dezvoltarea continuă a acestui brand. Pe de o parte, vorbim despre dezvoltarea extensiilor de gamă, care pe lângă segmentul de bază de multivitamine, conțin și produse dedicate pentru imunitate, îmbunătățirea memoriei sau îmbunătățirea vederii.
Pe de altă parte, asistăm și la o renaștare a brandului, la o transformare a identității vizuale prin care brandul face un nou pas către consumatorii săi. Imaginea improspătată, cu un nou logo, mascota leuț și indicatii clare despre fiecare gamă, vine în sprijinul consumatorilor și îi ajută să aleagă rapid opțiunea Cavit potrivită pentru ei și pentru cei dragi lor.
Cavit rămâne un brand destinat întregii familii, oferind fiecărui membru mixul necesar de vitamine, și unul dintre produsele cheie din portofoliul Biofarm, companie care anul acesta aniversează 100 de ani de activitate neîntreruptă. 100 de ani în care misiunea Biofarm de a face bine s-a concretizat prin fiecare acțiune a companiei. 100 de ani de ani în care grija și responsabilitatea față de clienți au fost primordiale. 100 de ani de inovații constante. 100 de ani în care Biofarm a lansat sute de produse în peste 60 de arii terapeutice, multe dintre acestea și astăzi lideri în categoriile lor.