Meghan Markle a recunoscut într-o postare pe blogul său The Tig din 2016 că își stabilește aceleași rezoluții de Anul Nou în fiecare an, dar rareori reușește să le respecte. Cu toate acestea, pentru anul respectiv, Meghan a ales să abordeze viața diferit, renunțând la presiunea de a atinge perfecțiunea.
Într-un text sincer și plin de autoironie, Meghan a mărturisit că lista ei anuală includea întotdeauna aceleași obiective: să alerge la un maraton, să nu-și mai roadă unghiile, să nu mai înjure și să reînvețe limba franceză.
„Maratonul nu s-a întâmplat. Înjurăturile apar în momente de suprasolicitare sau după câteva băuturi. Cât despre franceză, deși am studiat-o în liceu, am pierdut-o complet când am început să vorbesc spaniola cu argentinienii în timpul șederii mele la Buenos Aires”, a scris Meghan.
Această autoanaliză a dus-o la concluzia că, mai degrabă decât să se dezamăgească în mod repetat, ar trebui să se concentreze pe o abordare mai relaxată a vieții.
Pentru acel an, Meghan a decis să renunțe la rezoluțiile tradiționale și să îmbrățișeze un nou mod de a trăi. „Hotărârea mea de Anul Nou este să abordez viața în mod jucăuș. Să râd, să mă bucur și să-mi păstrez standardele ridicate, dar și nivelul de acceptare de sine mai ridicat. Vreau să las loc pentru magie”, a adăugat ea.
În timp ce Meghan continuă să exploreze noi direcții în viața personală și profesională, anul 2025 se anunță încărcat. În luna februarie, ea și Prințul Harry sunt așteptați să participe la Jocurile Invictus, organizate în Canada. De asemenea, Meghan intenționează să lanseze oficial noul său brand, American Riviera Orchard, care a generat deja interes în cercurile exclusiviste.
Cu toate acestea, drumul către lansarea produselor nu a fost lipsit de obstacole. Cererea de înregistrare a mărcii a fost respinsă de Oficiul pentru Brevete și Mărci al Statelor Unite, iar Meghan a primit un termen foarte scurt pentru a răspunde. În caz contrar, riscă să piardă drepturile asupra mărcii.