Nicole Kidman, actrița australiană în vârstă de 57 de ani, a fost tratată ca o regină în timpul șederii la Paris, unde a participat la Săptămâna Modei.
Vedeta în vârstă de 57 de ani s-a numărat printre celebritățile care au venit la Paris pentru a participa la prezentările de modă ale unor designeri de top, iar aceasta a fost cazată într-un hotel de lux, unde prețul pe o noapte de cazare se ridică la aproape 30.000 de dolari.
Potrivit Daily Mail, Nicole Kidman ar fi stat într-o suită din cadrul hotelului Peninsula Paris, care poate găzdui până la trei oaspeți. Aceasta are un living mare, o zonă de luat masa, dar și două dressinguri generoase care se conectează la o baie imensă cu două toalete și o cadă.
De asemenea, în camera de zi există un șemineu mare și un pian, iar masa are locuri pentru zece persoane.
Nicole Kidman pare să se fi bucurat foarte tare să fie cazată în acea suită, care avea și o priveliște spectaculoasă, dovadă fiind numeroasele imagini postate pe rețelele sociale.
Într-o fotografie, actrița apare pe balcon, îmbrăcată în halat de baie, în timp ce se bucură de razele soarelui și admiră vederea asupra Parisului.
De asemenea, într-o altă imagine, ea apare îmbrăcată în jeanși și într-un tricou și stă pe un fel de pervaz, admirând orașul la căderea serii.
Postările lui Nicole vin la scurt timp după ce unii dintre utilizatorii de internet s-au arătat revoltați de faptul că actrița și prietena ei, Naomi Watts, au participat la prezentarea Balenciaga de miercuri.
Cu aproape doi ani în urmă, brandul a fost implicat într-un scandal și a fost nevoit să își ceară scuze pentru o campanie care a determinat-o chiar și pe Kim Kardashian, model frecvent pentru Balenciaga, să declare că este „revoltată” și „dezgustată”.
Atunci, în câteva fotografii de campanie apăreau copii ținând genți în formă de ursuleți de pluș, care erau îmbrăcați în ceea ce părea a fi echipament de bondage.
Cu toate acestea, Nicole, care a fost recent protagonista unei campanii Balenciaga, nu a cedat niciodată presiunii de a emite o declarație despre brandul respectiv, în ciuda comentariilor acide apărute pe rețelele sociale, în care mai mulți oameni îi solicitau să facă acest lucru.