Noua colecție SKIMs x Fendi a lui Kim Kardashian, care a fost lansată pe 9 noiembrie, i-a adus acesteia încasări de nu mai puțin de un milion de dolari într-un minut.
Noua colecție SKIMs x Fendi a lui Kim Kardashian West a acumulat cifre de vânzări uluitoare la doar câteva zile de la lansare. Mai exact, colecția, care include lenjerie intimă, rochii și topuri, a generat încasări de un milion de dolari în primul minut de la lansare, confirmă revista People.
Colaborarea este pe cale să devină cea mai de succes lansare a lui Kim Kardashian cu un brand. Fosta soție a rapperului Kanye West a anunțat pentru prima dată colaborarea specială cu casa de modă italiană într-un interviu acordat revistei WSJ luna trecută, înainte de decernarea Premiilor Innovator ale publicației.
Colecția de prêt-à-porter SKIMs x Fendi prezintă rochii și topuri care pornesc de la 950 USD, dar și o jachetă puf de 2.950 USD, care se potrivește perfect pentru zilele reci de iarnă. În plus, colecția include și costume de baie și o rochie de piele în opt nuanțe, vândută la 4.200 USD.
Kim a început să lucreze cu directorul artistic Fendi, Kim Jones, după ce a auzit că femeilor din biroul lui le-au plăcut hainele ei. Aceasta i-a trimis o grămadă de lucruri și au început să discute imediat despre o colaborare. Bazele au fost puse anul trecut în decembrie, iar la aproape un an distanță, starul din ”Keeping Up with the Kardashians” a servit ca model potrivit pentru colecție.
„Îmi place foarte mult să fiu un model potrivit... Trebuie să simți asta. Probabil că fac mult mai multă muncă decât cred oamenii, că s-ar putea să nu fie nici măcar necesar în acest moment. Dar o fac”, a adăugat ea.
Kim Kardashian a lansat SKIMs în 2019
Kim Kardashian West a lansat SKIMs în septembrie 2019, iar în iunie compania a fost evaluată la 1,6 miliarde de dolari. Succesul său este motivul pentru care aceasta a fost recunoscută la premiile anuale pentru inovatori. Fondatorul SKIMs a ieșit la ceremonia de decernare a premiilor pe 1 noiembrie purtând un costum de piele din noua colaborare Fendi, bucurându-se de cât de departe a ajuns cu afacerea ei.
„Acum 15 ani, când îmi începeam cariera, nu aș fi putut visa niciodată că voi primi un premiu de inovator pentru mărci. În vremea aceea, aș fi fost fața oricărui brand dacă m-ar fi întrebat”, a spus ea.