Carolina Herrera a fost prezentă la Săptămâna Modei de la New York, însoțită de două dintre fiicele sale, Adriana Herrrera și Patricia Cristina Herrrera. Și de această dată, designerul a impresionat cu eleganța sa.
La 86 de ani, pe tocuri subțiri, într-o ținută roșie, cu părul coafat pe spate și cu un machiaj care i-a luminat chipul, Carolina a impresionat publicul de la NYFW, dar și fanii.
Pe rețelele sociale, mulți au felicitat-o pentru look-ul ei, dar și pentru forma maximă în care se află, sigură pe ea, foarte fresh și modernă.
Carolina Herrera este unul dintre cele mai mari nume din istoria modei. A îmbrăcat atât prime doamne ale Statelor Unite, cât și vedete din lumea muzicii și a filmului. Ea a realizat haine, printre altele, pentru Jacqueline Kennedy Onassis, Laura Bush şi Michelle Obama.
Carolina Herrera, născută pe 8 ianuarie 1939, în Caracas, pe numele său adevărat María Carolina Josefina Pacanins y Niño, s-a stabilit în Statele Unite în anii 80.
Bunica sa a fost cea care i-a format gustul pentru modă, ducând-o la prezentări Balenciaga şi cumpărându-i haine Dior şi Lanvin.
Şi-a început cariera în 1965, ca publicist pentru Emilio Pucci. S-a mutat la New York în 1980. Şi-a înfiinţat propia casă de modă în urmă cu 36 de ani. În 2024, Carolina avea o avere de 130 de milioane de dolari.
Ea a fost recompensată, în 2016, cu Women's Leadership Award.
Săptămâna Modei de la New York
Săptămâna Modei de la New York (New York Fashion Week - NYFW), eveniment de modelare a culturii, a tendințelor și a evoluției modei americane, s-a desfășurat anul acesta în perioada 6-11 februarie. Evenimentul are loc de două ori pe an, în februarie și septembrie, conform nyfw.com.
Consiliul Creatorilor de Modă din America (CFDA) lansează programul oficial preliminar al Săptămânii Modei din New York. În 2025, acesta a cuprins mai mult de 52 de spectacole și prezentări de designeri, cu colecții suplimentare fiind prezentate atât digital cât și cu programare, potrivit cfda.com.
„NYFW reprezintă prima oportunitate pentru designeri și mărci de a-și spune povestea și de a-și împărtăși munca în moduri care vorbesc comunităților și nevoilor lor de afaceri. Acest sezon viitor reprezintă teme pe care le vedem în industrie: calibrare și inovare”, a declarat Joseph Maglieri, directorul CFDA pentru Inițiative pentru Săptămâna Modei. „Ne reamintește de importanța suveranității și rezistenței mărcii și de semnificația de a rămâne autentici în ceea ce se află acum, pentru a planifica unde vor să fie în viitor”, mai menționează site-ul cfda.com.
De la achiziționarea Calendarului de modă în octombrie 2014, CFDA a servit ca unic organizator al Programului oficial NYFW. Fondat inițial în 1945 de editorul Ruth Finley, Calendarul de modă, acum digital, servește drept cel mai important instrument de planificare a evenimentelor pe tot parcursul anului pentru designeri de modă, presă, retaileri, firme de relații publice și industrie în general.