Bridget Malcolm, un model care a defilat pentru Victoria's Secret în 2015 și în 2016, a vorbit despre momentele dificile prin care a trecut din cauza faptului că s-a înfometat pentru a se încadra în standardele de frumusețe impuse de compania la care lucra.
În cadrul unui interviu, modelul australian a povestit că era presată să slăbească, iar la un moment dat era atât de subnutrită ”încât avea nevoie de zece minute pentru a urca câteva trepte”.
Întrebată cât de clar era mesajul transmis de companie că trebuie să fie super slabă, ea a replicat: ”Foarte clar”.
”Am suferit de o tulburare de alimentație, am luat medicamente împotriva anxietății, am avut atacuri de panică constante și am fost extenuată.”, a povestit tânăra care timp de zece ani s-a confruntat cu toate aceste probleme.
Bridget a ajuns să fie model după ce a fost selectată de un agent pe stradă la 14 ani. Un an mai târziu, însă, acesta îi spunea că trebuie să slăbească ca să aibă o șansă în acest domeniu. A urmat un deceniu de tulburări de alimentație, iar la un moment dat, ea a ales să consume doar apă, timp de trei zile.
”Cea mai lungă perioadă în care n-am mâncat nimic a fost de trei zile. A trebuit să renunț, pentru că era foarte greu. Am fost foarte furioasă pe mine pentru că eram dispusă să fac asta cinci zile. Dar n-am putut să funcționez, n-am putut să mă mișc.”, a mai spus ea.
În 2017, însă, tânăra a mărturisit că era atât de înfometată, încât nu avea energia nici măcar de a urca câteva trepte.
Heidi Klum spunea că este „timpul” pentru Victoria’s Secret să se reinventeze
În luna iulie a acestui an, Heidi Klum susținea că schimbarea este necesare pentru compania de lenjerie intimă.
„E vorba de timp, asta e tot ce pot să spun. Timp”, a spus supermodelul în vârstă de 48 de ani pentru The Sunday Project.
”Ca model, te plimbi mult, eșți fericită că ai un job. Când faci parte dintr-o companie, faci ce ti se spune. Dar până la urmă, când mă uit la toate astea, cred că e vorba de timp”, a spus Klum, care a fost model al casei Victoria’s Secret între anii 1999 și 2010.
Membră juriului show-ului de televiziune „America’s Got Talent” recunoaște că brandul de lenjerie a început să se schimbe, dar crede că procesul a durat prea mult.
Conducerea a stabilit că imaginea brandului Victoria’s Secret să nu se mai axeze pe îngerii întruchipați de supermodele, ci să se atașeze de un grup de femei care reprezintă diversitatea, precum jucatoarea americană de fotbal Megan Rapinoe și actrița indiana Priyanka Chopra, care împărtășesc „o pasiune comună de a aduce schimbarea pozitivă”, scrie Page Six.