S-au stârnit dezbateri aprinse pe rețelele sociale după ce au apărut imagini de la prezentarea de modă semnată de Prada în cadrul Săptămânii Modei de la Milano, multe persoane pasionate de modă fiind revoltate de coafurile purtate de modelele care au defilat pe podium.
Colecția pentru toamna-iarnă 2025/2026, intitulată „Raw Glamour”, a inclus look-uri mai puțin obișnuite, ce au stârnit discuții aprinse printre utilizatorii de internet, care au fost de părere că modelele aveau părul „nespălat” sau „ca și cum s-ar fi trezit din somn”.
@ly.as0 @Prada ♬ son original - lyas
Deși unii dintre utilizatorii de internet au apreciat originalitatea, alții au considerat că acest look neglijent a distrus eleganța asociată de obicei cu marile case de modă.În plus, unii dintre utilizatorii de internet au asociat coafurile cu perioadele de depresie, ceea ce a dat naștere unui nou termen în lumea modei – „depression core”.
De asemenea, un influencer pasionat de modă de pe TikTok a postat un video în care arăta coafurile controversate, iar zeci de oameni au început să discute despre asemănările cu părul pe care îl au persoanele aflate în depresie. Deși unii fani au adoptat termenul „depression core” cu umor, alții au răspuns mai serios, subliniind că Prada a reușit să aducă în prim-plan o estetică neconvențională.
„Ooooh, deci am păr Prada, nu păr de depresie cronică. Frumos”, a spus un utilizator.

„Părul meu de depresie va fi acum numit păr Prada”, a adăugat o altă persoană.
„Poți să obții acest look prinzându-ți părul într-o coadă de cal și punându-te apoi la somn”, a comentat altcineva.
„Știi, mi se pare că niște oameni bogați se deghizează în oameni fără adăpost sau din clasele sociale medii/joase și numesc asta chic”, s-a plâns altcineva.
„Așadar, port Prada în fiecare dimineață când mă ridic din pat”, a scris altul.
În comentariul despre colecția de iarnă, jurnaliștii de la Vogue Arabia au descris look-ul simplu drept nașterea unei „tendințe de glamour nefinisat”.

Publicația a descris look-urile ca fiind un contrast între „estetica brută și accentele sofisticate”, cu haine „inspirate din anii 1960”.
Colecția a fost creată de designerul italian Miuccia Prada și designerul belgian Raf Simons și a fost caracterizat[ de casa de modă ca fiind „un exercițiu de a pune întrebări și de a provoca discuții”.